3D մոդելավորման 3 խմբակների սաները ուսումնական տարվա գիտելիքների ստուգմանը ցուցադրեցին գովազդի, ճարտարապետության, ոսկերչության, ֆիլմերի, վիդեոխաղերի և արտադրական դիզայնի ոլորտներում վիզուալ էֆեկտների ստեղծած մոդելները: Վերջիններս ներկայացրին 3D մոդելավորման հիմունքները` ինչպես ստեղծել կոշտ մակերեսով իրեր օգտագործելով բազմանկյուններ, եզրեր և գագաթներ: Ստուգատեսն անցկացվեց 3 մակարդակով.
Առաջին մակարդակում սաները ներկայացրին համակարգչային անիմացիայի, թվային գծագրման quader գործիքով 3D մոպեդներ, զարդեր և այլ եռաչափ մոդելներ ստեղծելու հիմունքները:
Երկրորդ մակարդակում սաները ստեղծած մոդելներին կենդանություն տվեցին՝ ներկելով մակերևույթները. պրոցեսը կոչվում է տեքստուրավորում։ Խմբավարները հետևեցին գործընթացին, խորհուրդ տվեցին օգտագործել տարբեր գունապնակներ ու տեքստուրաներ՝ սաներին օգնելով հասնելու իրենց լավագույն արդյունքին։
Երրորդ փուլում արդեն ներկայացրին թվային քանդակագործությանը, պրոֆեսիոնալ աշխատանքային գործիքների կիրառումը, բացահայտեցին իրենց ստեղծագործական ներուժը: Տեղեկատվական նյութերի հավաքագրումից հետո սաները աշխատեցին տեխնիկաների կիրառմամբ, ինչն ի վերջո հանգացնում է իրենց երազած կերպարների ամբողջական 3D մոդելների ստեղծմանը:
Ուսումնական տարվա ընթացքում սաներից 70% -ը ցուցաբերել են լավ գիտելիքներ և կարողություններ, իսկ 30% -ը միջին:
Ուսումնական ծրագիրը նպաստել է սաների մասնագիտական գիտելիքների կատարելագործմանը: